maandag 21 januari 2013

New Make-up!

Dimphy and her big sister,
(she still refuses to tell me her name!) 
went to a Spa in Spain last december
for their new Face-ups (Make-up)!

I also gave Dimphy blue glass eyes ^-^

****
Dimphy en haar grote zus,
(ze wil me nog steeds niet vertellen hoe ze heet!)
zijn afgelopen december in een Spa in Spanje geweest
voor hun nieuwe Face-up (Make-up)! 

Ook heb ik Dimphy blauwe glazen ogen gegeven ^-^ 

Here are pictures from before and after
the make-over...
****
Hier zijn foto's van voor en na
de make-over... 

 Click on the pictures to enlarge 

Thank you sooo much Rakeru
the girls are gorgeous!!!
****
Dank je wel Rakeru,
de meiden zijn prachtig geworden!!!

More pictures will follow soon.
***
Er komen gauw meer foto's.

Hugs Jollie and the Girls
****
Liefs Jollie en de meiden 


14 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een verschil :-) Ze zien er prachtig uit Jollie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben het helemaal met Margriet eens! Wat een metamorfose :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pretty Girls!:) I am sure the other one will give you her name soon.:):)
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. My, Dimphy is growing to a young lady! ;O) Both girls look even more pretty now.

    Greetings
    Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. preciosas de verdad. Me encantan esas caritas tan dulces que tienen!!!

    www.minisantonia.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, that's amazing Jollie, your girls both look totally gorgeous!!
    Hugs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je Margriet, het is inderdaad een heel verschil en ik ben heel erg blij dat ik dit heb laten doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you Birgit, yep she is looking much more adult now ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for your comments :)

Have a nice day!, Jollie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...